Resan ;D

Aa, nu e klockan över 00.00 och jag ska skriva inlägg :D

Vi sa ju att vi skulle lägga ut bilder på resan från Svergie till Danmark o jaa.. då får väl jag göra det då ;P


Jaa, här satt vi i flygplanet som sväävade fram bland molnen xP

Om man är på flygplatsen så mååste man ju köpa GODIIIS ;)

DEN HÄR DRICKAN ÄR FAAN GODASTE EVER!!! ..min nyya favorit ^^)

Å här är fula jag på planet..

O såklart så fotar man oxå på planet xF

Å så köpte vi cola på planet :)

Vi öppnade godispåsen med godiznappar ;)

Yeey!! Vi är äntligen i Danmark.. o jag hade verkligen lust att hoppa då xP


Ajaa.. jag tror att det va det som vi ville att ni skulle se.
Men nu ska jag o Sööwtnoosen fortsätta kolla på Vampire Diaries.

Puss o godnatt.. Dröm om mig faan ;) xD

//
Adelia ♡


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här söt ♥:

Namn:
Kom ihåg mitt gulliga namn? ♥

E-postadress: (publiceras inte, srry)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0