skola på sommarlovet?

HeejHeej!

snart tänkte jag sova snart, jag vill bara kolla på en film först och skriva de här inlägget ofc. =]

Idag har juh jag och Rasmus vart på biblioteket igen. Idag var de lite roligare idag än igår, efter som vi tog foton (eller filmade om man vill kalla det de). så imorn ska vi sätta ihop alla bilder med lite fart, så kommer det nog likna en film.. I hope. :) vi får se hur det blir, hah. men det är juh därför jag går upp så tidigt på morgonen och går och lägger mig tidigt på kvällen, för er som undrar.

Men nu blir det film!


och nu, som ni kanske vet, eller inte vet.. så är det bara



Jag längtar verkligen (även om ite hon gör de) och önskar att Adelia var här nu!
Men hon har väl kul utan mig^^.



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här söt ♥:

Namn:
Kom ihåg mitt gulliga namn? ♥

E-postadress: (publiceras inte, srry)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0