Solen steker, min rumpa jag smeker! :D

Heejsan!

Jo, nu är det riktigt varmt och jag sitter här och skriver till er! Men när som hällst är de bara på med bikini'n och ut i solen!

Men först tänkte jag bara lägga ut en bild på frukosten som serverades klockan 12!



Och juste, Jag förstår inte men Rasmus (bror min) vill inte bada! Inte ens i den här värmen, jag förstår inte? Det måste vara nånting han är rädd för eller så? Man blir juh lixom galen när man är tvungen att sitta inne i värmen bara för att lille bror inte vill bada och man inte vill göra det ensam!! Jag blir galen. Men nu ska jag sola lite på balkongen tror jag.

Ha en underbar dag! Hejsvejs. (L'




Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här söt ♥:

Namn:
Kom ihåg mitt gulliga namn? ♥

E-postadress: (publiceras inte, srry)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0