upps ^^

Jaao! Tebax.

Idag har vi inte gjort något som vi planerat, hehe :)
Alltså, först skulle vi juh kolla på nån mode show.. men jag och Adelia var för sega på att fixa iordning oss, så vi kom dit när allt var över :/ och sen så skulle vi juh gå på tivoli och ha de skojj, men sen så börjar de spöööregna som fan! asså, de regnade inte så mycke från början när vi bestämde oss för att åka dit imorn istället. Men sen så började de bara redna mer och mer!! Så speciellt jag och Adelia blev jätte blöta, men vi valde de lite själva :)


                             Adelia i regnet!^^



det vi gjorde var

- åkte in till Köpenhamn,
- Kollade i massa affärer.
- åt god mat på ett ställe,
- blev super blöta!


Och juste! Vi hittade en helt underbar affär, som en dröm för en flicka. Welcome to heaven girls!



.. oj förlåt! Jag somnade innan jag la ut inlägget!


♥     
     


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här söt ♥:

Namn:
Kom ihåg mitt gulliga namn? ♥

E-postadress: (publiceras inte, srry)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0