Bara!!... bli medlem oxå :D

Tjena! :)

Då är det alltså bara en dag kvar!! yesYesYEsYES!.. men tiden går ändå långsamt :/
kan juh lägga ut den här fiina bilden som jag har gjort.. och längtat efter att kunna få lägga ut den! :D





hoppas att du inte missat att det bara är en dag kvar? :D .. Hahaa, skoja. Jag ska sluta dryga! :P



Men sen var de en till sak jag ville säga (a)
att du borde blir medlem på Gratismakeup nu! Det är en jätte smart sida där du blir medlem och samlar poäng tills du har tillräckligt mycke så du kan beställa hem ett present kort! Jätte glad att jag fick reda på den sidan!
Bli medlem vet jag! Klicka bara på länken eller bilden, bli medlem och börja samla poäng! :D





Kramar!




Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här söt ♥:

Namn:
Kom ihåg mitt gulliga namn? ♥

E-postadress: (publiceras inte, srry)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0