Hihii ;)

God morgon världen!

Idag ska jag:

- dammsuga!
- byta sänglakan
- tvätta lite mer.
- och kanske bada.. efter som det inte regnar iaf ;)

Vi får se :)

Och förresten så är de inte alls lång tid tills jag får träffa Adelia igen!
Jag längar verkligen tills jag sitter på planet påväg till Arlanda från Köpenhamn!

Om ni undrar så är jag och min lillebror, Rasmus redan i Danmark (hos våran underbara pappa) och har vart här i 3 veckor ungefär. Men imorgon så kommer jag och Rasmus ta flyget till Sverige igen, och där kommer vi möta våran fina mamma och sötaste Adelia! Rasmus kommer alltså åka hem med mamma medans jag och Adelia stannar kvar på Arlanda och vänta där i ca. 3 timmar.. eller aah, vänta och vänta vet jag inte riktigt om man kan kalla det :P för det finns juh massa skojj att kolla på där! De hela roliga börjar alltså redan där! Sen så ska vi alltså flyga till köpenhamn igen, bara jag och Adelia. Där ska vi alltså hitta på massa skojj! Vi ska stanna här i Danmark i en vecka ungefär! ;) Är det inte underbart? :D

Och som ni kanske förstår så har jag och mina syskon (Rasmus och Sissel) flygit massa, så vi är nog ganska bra på de ;D


Och, Adelia! Du behöver inte vara rädd, jag kommer vara precis brevid dig hela tiden! (förutom på toaletten såklart, hehe) Och jag vet precis hur man gör, bara se och lär! :*

och juste, Adelia! jag dödade 2 spindlar som bodde här uppe i våran lilla håla xP .. för din skull! Okeej, dom var juh ganska läskiga och gjorde massa spindelnät.. Men jag dödade dom mest för din skull! :D (hoppas det inte börjar regna! ;P)



Kramizar!



Kommentarer ♥
Postat av: Adelia

Nemen naaw!

Du är bara allt för gullig Emilia!

Dödade spindlar för min skull. Naaw, faan va jag saknar dig gmn!Puss :* <333

2010-08-09 @ 14:35:05
URL: http://adeliaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här söt ♥:

Namn:
Kom ihåg mitt gulliga namn? ♥

E-postadress: (publiceras inte, srry)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0