Då sitter jag här, igen :)

Är fortfarande hos Adelia, men ikväll blir de hem. Packa de sista och sen imorn kväll flyger jag till Danmark, men jag kommer såklart ha en data där oxå, så jag kommer skirva.
Problemet med att åka till Danmark är att jag saknar Adelia! Då kommer jag inte kunna ringa henne för att höra hennes röst. Inte ge henne en kram eller le mot henne. Fan!
Men det är juh bara 4 veckor, eller hur? de kan jag väl klara. Sen ses vi juh igen :)




- Jag sa aldrig att du behövde tycka om bilden.

OBS: Adelia har inge internet på sin data, men hon sitter vid den endå :P fråga inte mig vad hon gör. Så hon kan alltså inte skiva inlägg^^ men då får juh jag ta och göra de istället.


/emiliapersson

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här söt ♥:

Namn:
Kom ihåg mitt gulliga namn? ♥

E-postadress: (publiceras inte, srry)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0