har inge bättre för mig än att skriva ett inlägg.

är hos Adelia, såklart ;) klockan är 02.17 på natten.
vi är inge trötta alls och funderar inte på att gå och lägga oss än^^

- jag ser ut som ett As, vilket jag inte kan hjälpa.

men medans jag skriver kan jag ju passa på och berätta att vi på godiznapparna.blogg.se kommer göra designen efter årstiderna, t.ex. nu är de ju sommar och grönt gräs i bakrunden, sen när det bli höst kan man ha t.ex. fina löv eller nått liknade.

OBS; det är vi själva som ta alla våra bilder på den här bloggen (inklusiv gräset i bakrunden) vi tar alltså inte bilder från google eller andra sidor. ändast bilder vi själva har tagit med egna kameror!
- Jag och Adelia har varsin kamera just nu, de gillar vi ;)

och sen så är juh faktiskt jag och Elliott -som är Adelias smeknamn (a)- ganska nybörjare på blogg.se men det här är inte första bloggen för oss, bara första tillsammans. Adelia skiver fortfarande på sin nya blogg (hon hade en innan, men har precis skaffat en ny och blev nöjd. vilket kanske är andledningen till att hon fortsätter skriva där) länk http://adeliaflickan.blogg.se
jag därimot slutade skriva på min egna när vi skaffade den här tillsammans (orkar inte skriva på två, och så tycker jag att den här är så fin (=  ) men om du skulle vilja kolla in min gamla är länken här; http://emiliaviktoriapersson.blogg.se

efter som jag inte vet riktigt vilka som kollar måste jag ju berätta lite ;)

/e

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här söt ♥:

Namn:
Kom ihåg mitt gulliga namn? ♥

E-postadress: (publiceras inte, srry)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0