Ja men Tjeenaa!

Jag orkar typ ingenting.

Ingen har gjort min dag bättre, önskar att Adelia var här så hon kunde följa med mig och bada eller hitta på nått annat skojj. Men nej :(

Nu vill jag boka billjetterna så att det är bestämt att hon ska följa med mig hit :) men hon loggar juh aldrig in på msn när jag är inne :/ fast jag förstår varför om hon inte är på data humör :'( ..

Jag och brorsan har bara badat 1 gång idag, och nu vill han inte bada me mig den ungen!
tror vi ska äta snart, de låter iaf som dom håller på me nått där nere.

sen så tänkte jag ge tummen upp och tummen ner till nåra saker efter att jag har ätit. Vi hörs! (L'

//emilia

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här söt ♥:

Namn:
Kom ihåg mitt gulliga namn? ♥

E-postadress: (publiceras inte, srry)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0