Danmark m.m

Helluue ;)
Emilia här nu då, är hos Adelia.. fortfarande :)
men jag vill juh vara med henne så mycke som möjligt innan jag åker till pappa. För er som inte vet så bor min pappa i danmark. Så jag hälsar på honom dom flesta loven. Han är såklart 100% svensk, han bor bara där för att han har hittat en tjej han tycker om. Som du kanske förstod så har mina föräldrar skillt sig och bor inte tillsammans längre. Så jag och mina syskon (lillebror och storasyster) bor hos mamma.

Så på måndag's kvällen den 19 ska jag och Rasmus (lillebror) flyga till pappa. (jag flyger en hel del p.g.a det) Vi ska vara borta i nästan 4 veckor, vilket betyder att jag inte kommer vara hemma nånting mer på hela sommaren. Jag kommer hem den 10 augusti och sen så börjar juh skolan den 17. Men, imellan där är det meningen att jag ska åka hem och sen tillbaks te Danmark fast då kommer Adelia följa med :D :D Det är tyvärr inte bokat än, men jag hoppas på det! C:

de där vart ett tråkigt inlägg. Men jag måste juh berätta lite om mig själv ^^

Och juste, nu är Adelia helt upptagen. Jag vet inte riktigt hur det gick till men medans jag sov så har tydligen Adelia övertalat sina föräldrar om att köpa en ny data till henne. Den bortskämda ungen! Men jag tycker om henne endå :) Så hon väckte mig med att skrika det. Och sen satt vi i bilden på mot Hallsta, å nu sitter hon alltså och fixar med den medans jag skriver ett inlägg på hennes gamla.


/e

bjuder på en bild på Adelia som jag redigerade igår ^^


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här söt ♥:

Namn:
Kom ihåg mitt gulliga namn? ♥

E-postadress: (publiceras inte, srry)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0