Sleeptime for me, zzZ!

Tjue, de är ganska sent, och jag ska upp ganska tidigt imorn. Så jag borde gå och lägga mig, men jag tänkte bara säga att jag är hos pappa nu och kommer stanna här resten av sommaren (nästan fyra veckor) följ hela resan genom att läsa bloggen eller följer den via bloglovin här; http://www.bloglovin.com/blog/1870394/godiznapparnabloggse?claim=wku4rjf4wsm">Följ om du fäljer oss, då följer vi dig!

Och sen tänkte jag berätta att det inte blir nått bloggande från min sida dom kommade 4-5 dagarna p.ga. att Jag, bror, pappa och hans flickvän ska till Bornholm, vilket jag tycker är ett roligt namn på en ö :P
Dit ska vi iaf och typ cykla en bit, bada och så vidare. (Det är en ö som ligger lite mobbat, men tillhör ändå Danmark, för er som inte visste de :P)

men nu tror jag att det är sleeptime för mig. Hare braa!  (L'

Obs: det kommer nog att tas en del foton där, och dom hamnar nog här sen ;)


- bilder från när vi flög :)






Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här söt ♥:

Namn:
Kom ihåg mitt gulliga namn? ♥

E-postadress: (publiceras inte, srry)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0