mot köpenhamn.. och Tivoli :D

Fan va varmt de är.
Jag tror jag dör snart, nån som vill dö med mig? :]

Iaf så vet jag inte om jag har sovit något inatt, hade typ as svårt att sova. och sen helt plötsligt när jag ligger där i -det som inte längre var mörkt- ljuset, och så ringer alarmet på Rasmus mobil och klockan var 6. -.-'
men sen vet jag inte riktigt vad som hände, men jag vaknade iaf av att pappa ropade nått tror jag.. och då var klockan 11.

Senare på dagen, blir den helt förstörd genom att jag blir as irriterad! Asså, tydligen hade vi as bråttom så jag hann inte hämta ett hårspänne. Men sen när vi kom ner satt pappa på toa och hade inte alls lika bråttom och sen så orkar jag inte hämta de och jag blir tvungen att gå runt och hålla i min lugg hela tin, ÅÅhh!
(jag vet, ni tycker säkert att jag överreagera)

Jaja, jag ska inte ta ut min illska här.

Iaf på hemvägen så kommer jag på att de är en sak jag måste köpa (pinsamt) dom som inte är tröga, fattar vad de är. iaf, så får jag pengar av pappa och gå tebax te affären och .. ja. sen på hem vägen kommer de lite pinsama, typ alla kollar åt mitt håll och jag hade juh varken fickor eller nånting att ha de i. Så jag fick gå hem med de i handen >< och sen ska man juh gå över ett övergångs ställe, och då stannar såklart bilar.. usch då.

men nu blev de ett välldigt långt och tråkigt inlägg, jag borde sluta innan det blir längre.. men jag har faktiskt mer att skriva, men du måste juh inte läsa^^

det vi gjorde var iaf att vi gick te biblioteket och anmälde mig och rasmus till nån film grej xD asså, man ska typ ta massa foton och lägga ihop dom. menmen, jag hinner inte skriva mer även fast jag har massa på lager ^^ för nu ska vi te Köpenhamn! :]

Vi hörs! ;) (L''  // emilia

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här söt ♥:

Namn:
Kom ihåg mitt gulliga namn? ♥

E-postadress: (publiceras inte, srry)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0