Igår ..

Nu är jag på bättre humör för att skriva.
Har fortfarande inte lagt ut nån av bilderna från dagen innan igår, fast jag har tagit en hel del.
men dom kommer väl nu då ;)

innan vi gick på Tivoli var vi juh på nått ställe. Rasmus ville dit för att kolla på alla grafiti'n (hur de nu än stavas?)




efter de iaf så åkte vi igenom Köpenhamn och jag tog lite bilder från bilen




sen kom vi fram te Tivoli =]





och juste, när jag och rasmus åkte en karusell (som jag kallar de nu) så filmade jag hela åkturen xD
men jag vette fan hur man visar de här.. jag får nog ändå inte göra de för rasmus :P

men, nu ska jag nog äta nått.. sen ska vi cykla^^ Vi cyklade igår kväll te nått ställe och åt en varsin glass C: typ 6 kilometer dit.. och sen hem igen :P
men nu vet jag inte vart vi ska, får väl se. Vi hörs ;) (L''

//emilia

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här söt ♥:

Namn:
Kom ihåg mitt gulliga namn? ♥

E-postadress: (publiceras inte, srry)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0