Manneeeter C=

Tjuue ^^

har fan inte badat på .. 3 dagar nu ;o fast idag vare kanske inte badväder.

måste erkänna en sak.. jag är fan rädd för maneter xD men seriöst, asså när jag badar här och råkar nudda nått i vattnet så tror jag att de är en manet :P fast om jag skulle möta en vet jag juh att de inte finns brännmaneter här iaf :].. för er som inte vet så finns de maneter här i danmark, fast jag har faktiskt inte sett en enda i år. dom har sina perioder xP aa men typ en dag typ förra sommaren? eller sommaren innan de så vare värsta tjockt av dom. Ja, asså dom bara flöt förbi i en enda manet ström xD aah, och de tog lixom aldrig slut ;o och dagen efter så hade typ alla spolats i land och torkat >.< hah :P

Och juste, pappa och Lisbeth har köpt mina favorit flingor :D mina nya favoriter xP

men nu måste jag stänga av datan. Vi hörs imorn antar jag^^ (L'

//emilia

PS; Saknar Adelia något otroligt!


Kommentarer ♥
Postat av: Adelia såklart! ;)

Aawwh, jag saknar dig me gmn! :* <333

2010-07-26 @ 00:09:03
URL: http://adeliaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här söt ♥:

Namn:
Kom ihåg mitt gulliga namn? ♥

E-postadress: (publiceras inte, srry)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0