mys.

Japp, Jag sitter här på balkongen i solen, skriver, redigerar bilder och lyssnar på musik :]



det man ser längs horisonten är sverige :] det är väl allt för underbart ibland.

men jag har massa bilder att visa er men orkar inte lägga ut alla efter som jag alltid tar så många^^, var nyss nere vid vattnet och fotade en hel del. Blev rätt nöjd :]
Kommentera gärna vad du tycker!


fötterna såg riktigt roliga ut i vattnet :P

japp, de var lagom varmt och skönt i vattnet :] fast jag badade juh inte.




eftet att ha tagit de där bilden fick min kamera bada lite av vågen på bilden xP.. duktigt av mig :]
men den överlevde! :D




-redigerad bild-
 




och juste ja, jag börjar få riktigt långa naglar .. igen. ^^






en liten kompis kom förbi :]

och juste! Något som jag glömt att säga är att Sissel kommer ikväll oxå.
Då blir de ännu trångare i våran lilla håla. Men jag och Rasmus har städat här iaf, så de ser bra skapligt ut! Dukliga vi.
Hoppas Sissel vill bada med mig iaf efter som inte Rasmus vill de.. fast Sissel är juh en FEET liten badkruka, så kanske inte så stor chans i alla fall :/

men jag tänkte börja räkna ner dagarna tills Adelia kommer hit 
                                                                                                        


vi hörs ;) // emilia

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här söt ♥:

Namn:
Kom ihåg mitt gulliga namn? ♥

E-postadress: (publiceras inte, srry)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0